Nationaldagen

Tjoho för Sverige!

Nåja, blev ingen mer uppdatering igår. Dagen bara sprang iväg! Var på min kusins kalas och guuud vad god mat vi fick. Personligen äter jag knappt kött längre, bara kyckling, för jag tycker helt enkelt det är godare. Men, mannen i huset grillade flintastek igår och den blev HELT perfekt. Det var så sjukt gott att man kunde äta köttet rakt upp och ner.. mums. Sen blev det glass och svenska jordgubbar, äkta sommar ♥

Idag ska min vän Alexandra sjunga på Stortorget i Malmö kl 11.45, så jag och goa Sofie Bergman ska bege oss dit och titta. Sen blir det kanske lite Entré efteråt? Jag är nyfiken, aldrig shoppat där. Bara kollat på bion, som för övrigt ÄGER. Grymt bra bild & ljud.

Så här sitter jag i min rosa morgonrock och har ätit frukost. Men, ska ta på mig och sen köra iväg in mot stan. Blir nog väldigt kul!

 

Mina fransar blev väldigt naturliga och snygga, men jag tyckte dock dem blev kanske lite för få för att det skulle bli lite mer effekt, men hon sa att det blir mer nästa gång när man fyller på.. det hoppas jag!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0