Midsommar

Glad Midsommar!

Än sålänge är det uppehåll, lite muligt men det är varmt iallafall! Idag är vi bjudna hem till familjens vänner och det ska bli så trevligt. Jag har köpt mig en klänning förra veckan som är riktigt somrig. Den är tajt upptill, med en klockad kjol. Färgen är väl lite créme-vit, med fina blommönster i lila. Den är från BikBok och kostade 249kr. Riktigt kap!

Ska försöka göra mig iordning så fort som möjligt nu, sen ska jag börja packa lite. Har en hel del att packa, så tänkte att jag kanske kan börja lite redan idag så jag inte står med allt imorgon. Imorgon ska jag även till Pauline och fixa mitt hår. 200 slingor ska sättas i, kommer bli skitsnyggt.
Nu ska jag inte sitta här och babbla på.

Vi kanske hörs senare, om inte, GLAD MIDSOMMAR! ♥



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0