Kvällen är kommen

Vilken underbar kväll.

Varit ett fantastiskt väder ikväll. Jag har haft det helt underbart. Är extremt nöjd med mina tatueringar nu alltså, första rengöringen är gjord och dem ser fantastiska ut!

Betar av träffar med vänner runt omkring för tillfället, kommer vara borta väldigt länge och när jag väl kommer hem de få dagarna så hinner jag ju inte träffa alla samtidigt, men det går nog bra.

Jag ska ta bilder på tatueringarna imorgon, en del som är väldigt nyfikna har jag märkt, men jag lovar att det kommer. Dem är nämligen fortfarande inplastade, men imorgon så!

Kvällen ska spenderas med fötterna uppe på bordet, datorn i knäet, och en kudde bakom huvudet. Låter perfekt.

Vi hörs imorgon kära läsare, godnatt!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0