Inte enligt planerna

Godkväll...

Jag åkte hem till bästaste Pauline ikväll för att ta ut mina gamla hårslingor och sätta i massa nya, men när vi tagit ur dem och hämtade det nya håret, så upptäckte vi att Pauline hade fått fel hårfärg levererad. Hon hade fått någon brun/ljusbrun nyans. Pauline är så söt och packade inte upp håret förrän jag var där, och det var inte lätt att se genom plastet.

Jättesynd, men vi ska lösa det nu de närmsta dagarna och sätta i det på lördag istället. Jag är dock förvånad, jag trodde mitt hår skulle kännas tunnare och jag blev förvånad över hur långt mitt eget har blivit, och ändå så tjockt! Men det ska bli skönt att låta det vila nu ett par dagar och sen sätta i ny, fräsch hårförlängning.

Så nu ska jag tvätta mitt hår utan massa fästen och bara ta hand om det lite extra. Imorgon blir det upp relativt tidigt för att åka till malmö och fylla på ögonfransarna, som jag för övrigt trivs enormt bra med!

Fått många komplimanger för korsetten, och det glädjer mig. Jag älskar den verkligen! Glad att det uppskattas.

MOT DUSCHEN!





0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0