Ica Maxi's Härliga Sommarhits 2010

En härlig nyhet bland alla nysattacker kommer lastad!

Ica Maxi's Härliga Sommarhits 2010 är nu släppt. Där medverkar jag med en specialskriven låt och tror minsann en bild finns där också på mitt lilla face. Har ej fått hem den ännu, men så småningom så!

Sen något annat är att jag fick ju beställa nytt kort från Handelsbanken, och jag sa att jag vill ha ett exakt likadant som det jag hade innan med motiv och allt. "Jaja", sa han. Fick hem det idag och det var ett vanligt jävla fult kort. Så irriterad jag blev. Jag har ju betalt för det förbannade motivet. Nåja, får dra dit till hösten och fixa det för jag hinner inte nu innan turnén.

Jag åker den 27:e till Ronneby för intensiva repetitioner innan premiären den 2:a juli, och sen kommer jag inte hem förrän den 19:e juli då jag är hemma 5 dagar och sen åker igen. Kommer sakna alla så himla mycket..

Puss så länge!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0