Hello!

Godkväll kära läsare.

Idag har det varit en intensiv dag, och låååång har den känts. Varit aktiv i 12 timmar nu och en del grejer börjar verkligen sitta nu, men jag kämpar med koreografin.. jag måste se ut som en förvirrad höna mitt i allt, blir det inte bättre får jag nog bjuda på det helt enkelt.. haha, eller att någon av "misstag" råkar putta undan mig.. typ ner från scenen, haha. Nä, skämt åsido, haha.

Men, nu ska ni få lite bilder.


Hotellrummet! Stort och det var stökigt för jag hade inte fått mina grejer på plats.. OK?! Haha!


Underbara frukost. Älskar hotellfrukost, äter utan problem då. Varför är det så?


Erik sov vid frukosten...


Meeeen han piggnade allt till efter ett tag!


På bron man måste korsa till hotellet, sjukt vacker och det doftar underbart.



Det nya badet öppnar ungefär när vi drar.. lite typiskt, men dem jobbade hårt i den stekande solen.



Detta var då jag i nyvaket tillstånd, men nu är det faktiskt läggdags. Ska bli så otroligt skönt.

GODNATT! ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0