30 juni '10

Godkväll!

Imorse hann jag inte uppdatera, var tvungen att rusa iväg till frukosten. Idag har det varit en ganska tung och jobbig dag för mig, haft huvudvärk och panodil har inte fungerat, och jag har nog ställt lite för höga krav på mig själv idag, men det är för att det har blivit så mycket att göra och så lite tid känns det som, så har väl kanske lite panik. Men det kommer bli bra ändå, känner det på mig.

Blir en tidig kväll idag. Är riktigt trött och utmattad.

Godnatt söta ni! ♥


Underbara bordet med kaffe, frukt, godis och kakor.



Det fina programmet (en helt katalog) som man kan kika i vid showen!




Det var tydligen fotboll..



Här skulle då va en bild på kladdkakan som var efterätt, men den var så jävla perfekt så hann sluka den.


Underbar utsikt från rummet ♥



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0