27 juni '10

Goooood morgon!

Vilken underbar dag att vakna upp till. Tyvärr vaknade jag upp alldeles för tidigt, men det krävs idag tyvärr för att det blir fullt upp. Var tvungen att packa det sista, såsom hygienartiklar osv. Men nu är väskorna precis färdigpackade och det känns som om att, lägger jag i EN sak till, så sprängs den. Haha! Har med massvis med skor, scenklänningar, privata kläder.. massvis.

Innan tåget går från Lund ska vi hämta ut biljetten till tåget, och köpa lite mer linsvätska och lite annat extra man behöver ha med sig. Det kommer bli riktigt intensivt idag också. Jag kommer komma upp runt 16 tiden, och redan vid 17 drar repen igång. Ingen förlorad tid här inte! På repetitioner får man tabba sig, jag vet, men det känns som om man kommer vara extremt trött idag, speciellt när tåget vaggar en till sömns.

Nåja, nu har jag nog babblat färdigt. Jag borde borsta tänderna och överväga att ge mig av.

Kommer sakna alla mina nära & kära nu under dessa tre veckor i sträck jag är borta. Men jag har datorn med mig såklart, så helt borta kommer jag inte vara, hehe.

Puss & kram på er!





2 kommentarer
Postat av: Calle

Lycka Till och ha framför allt Kul!!

2010-06-27 @ 13:22:36
Postat av: Anonym

Finaste! saknar dig!

2010-07-07 @ 11:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0