23 juni '10

Jag är nu alltså tatuerad!


Min dag började HEMSKT. Vaknade upp 1½ timme försent. Jättelockigt hår, hann inte platta, hann inte ens sminka mig eller någonting.. bara rakt ut i bilen och köra iväg. Men det blev ju bra till slut ändå!

Bästa Fredrik tatuerade mig på JDL Tattoo i Löddeköpinge. Han är sjukt trevlig, och tar väl hand om en. Jag blev aldrig nervös, och han gjorde ett grymt bra jobb. Ska köra in till apoteket sen och köpa en kräm så jag kan smörja in och även fotografera det imorgon så ni kan få se, det blev SKITSNYGGT! Hela kalaset gick på bara 1000kr, och då fick jag inte en liten tatuering på ryggen.. supernöjd. Riktigt härlig studio!

Nu ska jag faktiskt platta mitt hår, som jag inte fick chansen till imorse för att jag försov mig, vilket skit! Men nåja. Längtar tills på lördag också, då ska nya hårförlängningen i, och jag saknar den så mycket!

Vi får höras senare, hela dagen har blivit lite stressig och det har inte slutat än. ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0