21 juni '10

MÅNDAG!

Kändes bra att vakna upp idag. Det är ju så himla vackert väder idag också, fantastiskt. Idag ska jag besöka en vän till familjen vid 15.30, sen efter det ska jag till Saxtorp till min vän Pauline som är grymt duktig på hår. Ska ta bort min gamla förlängning och göra en ny och ännu bättre inför turnén, kommer nog ta lång tid, men det får det vara värt. Nästa gång det är dags att ta av det ska jag nog låta det vara av i några få veckor så håret får vila, men det hinner jag inte denna gången tyvärr.

Ska börja packa ner lite idag inför söndag så att man inte står där med allting dagen innan, det är så jobbigt sådant där. Jag måste även öva på att gå i högklackat.. ska ju inte bara gå i det, utan även dansa i det! Igår när jag var på kvällsrundan med vovven hade jag rejält höga kilklackar iallafall, det kändes lite weird. Haha!

Nu ska jag käka min frukost och titta på Miami Ink, bara två dagar tills jag ska tatuera mig, wiii! ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0