16 juni '10

Idag var jag uppe tidigt, och har redan hunnit med diverse prylar.


Nu är faktiskt tid beställd för att tatueras. Jag ska ha två små tatueringar. Den ena på handen, en stjärna som ska stå för Next Star tävlingen som betytt mycket för mig, och under nacken ska jag ha en kursiverad fin text där det står: "Sing in silence".

Den sistnämnda har jag haft tankar på sen 2007, då den låten är av Sonata Arctica och betyder väldigt mycket för mig. Ska tatueras nästa onsdag den 23:e klockan 10, det ska bli spännande. Tatueringsstudion jag beställt tid hos heter JDL Tattoo och befinner sig i Lödde. Har en lärling som heter Fredrik som ser ut att vara riktigt, riktigt duktig när man kikar in på hans galleri. Känns bra!

Nu ska jag in till stan, hämta ut Sabaton biljett, skicka iväg STIM papper och massa mer. Blir nog en effektiv dag tror jag.

Puss på er!



Bild; Google
1 kommentarer
Postat av: C

Du är inte ensam om att vilja ha tatuering länge. Bara aldrig kommit på vad :S

2010-06-16 @ 12:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0