15 juni '10

Mycket händer i livet på en och samma gång.

La över alla bilder från min kamera idag, wow. Haha! Hade ju nästan glömt den underbara och roliga nationaldagen tillsammans med Sofie och Alexandra. Sen var det ju Whitney Houston i Stockholm i samband med repetitionerna med Diggiloo, också Sweden Rock nu senast såklart. Så underbart.

Firar detta med ett litet bildspel tycker jag.


En glad Madeleine.. någon dag?


Alexandra Liljekvist med dansare under Nationaldagen. Grymt bra uppträde!


Sötaste Corey Taylor. Den absolut bästa konserten jag såg på SRF!


Vi hade kasst väder.. usch.


Aerosmith gjorde en grymt bra konsert också.


Älskade Epica ♥


En Ford Mustang -66 stod bredvid Sweden Stage.. jag dog lite halvt.


Opeth trillade man förbi också.

Nu åskar det och blixtrar som fan. Dryg dag. Ska gräva ner huvudet i min pärm med låtar jag ska lära mig. ♥


2 kommentarer
Postat av: Jeppe

Är så ledsen att jag missade allt det där med dig :(

2010-06-15 @ 23:50:03
Postat av: Victor

Bilder från diggiloo repen då!? ;)

2010-06-16 @ 08:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0