13 juni '10

HEJ FOLKET!

Dött det varit här i ett par dagar va? Haha. Glömde ju skriva att jag skulle till Sweden Rock! Har haft underbara dagar där och har kopplat bort ALLT som har med mitt liv att göra faktiskt. Det var otroligt härligt att det enda man behövde bry sig om var.. sig själv, och vilket band som skulle spela på vilken scen. Det var så himmelskt!

Men imorse vaknade jag upp och tänkte: "Fan, dags att ta tag i vardagen igen...", men det är ju bara så det är. Men jag tänkte definitivt unna mig några sådana dagar om året där jag inte bryr mig ett skit utan bara har kul. Så Sweden Rock är liksom redan bokat nästa år.. haha.

Vi hade underbara grannar på campingen som förgyllde dagarna, riktiga Sweden Rock veteranare som tog bra hand om oss.

De jag absolut tyckte var BÄST var Stone Sour (i princip första bandet ut, satte ribban VÄLDIGT högt), Rick Springfield, Gary Moore, Sabaton, Aerosmith och Epica. Guns 'n roses igårkväll var bara pinsamt. 50 minuter försenat, Axl lät som.. jag vet inte vad, och gitarristen gjorde ett pinsamt försökt att efterlikna Slash. Pinsam-stämpel på det och jag gick.

Nu ska jag kasta mig på soffan, gotta mig rejält och sen ska jag orka med att lägga in alla bilderna i datorn också.
Puss på det! ♥

1 kommentarer
Postat av: C

Du borde nog se till att unna dig lite fler dagar enbart för dig själv och inget annat lilla gumman. :)

2010-06-13 @ 20:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0