Underbart väder

Sommaren 2010 ska man aldrig klaga på.


Vi har hade verkligen dåligt väder långt in på året, jag gick i vinterjacka i majmånad osv, men nu när det väl är sommar är det verkligen sommar! Vädret är strålande även idag och lagom varmt. Efter en underbar frukost gick jag och lade mig en stund för att vila, och jag vaknar till av att jag hör Marko (Markoolio) skriker: "FAAAN VAD KALLT" och hoppas bomben i sjön. Det var ett annorlunda uppvaknande ja, haha.

Snart känner jag att det är dags för lunch, men ska dra ut på det lite till. Sitter på min lilla altan med vattnet nästan vid fötterna och bara andas. Det ska bli SÅ roligt ikväll, jag är otroligt taggad återigen, ska verkligen ge järnet som alltid!

Ska in och göra mig lite iordning, tills vidare får jag vara så hemsk och bara bjuda på en dålig webcam bild sålänge. Haha!

Puss på er! ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0