Genrep avklarat!

Godkväll/godnatt folket!

Klockan är i skrivande stund 00.30, jag har precis samtalat med familjen på Skype efter en lång dag. Jag har gått i högklackat HELA dagen, mina fötter hatar mig nu.. har ont on ont. Men vi har även haft ett genrep med publik som gick fantastiskt bra i mina ögon. Jag är så glad att jag tog mig igenom det hela med några småfel, men jag ger inte upp. Är inte nöjd förrän det i princip är perfekt, men det får lov att vara såhär på genrep.

Har haft en himla rolig dag. Dagens roligaste uttryck var nog imorse: "Baconbög". Internt, men fan vad jag skrattade. Tack vare kära Andreas som gjorde att min dag började perfekt med skratt.

Har alltså varit aktiv från kl 9 imorse, till kl 00 ikväll. Trött? Ja. Glad? JA. Peppad inför morgondagen? JAAAAAA!

Sovgott Sverige!



Bästaste videokillen ANTON!


Jag & Erik på väg mot scenen för första gången... ni fattar inte hur stort det är där, haha enormt!


Den där gröningen tar ju aldrig slut?! Haha mega!


1 kommentarer
Postat av: sofie

snygg videokille ;) hehe

2010-07-03 @ 20:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0