5 juli '10

GOOOOD MORGON!

Vilken strålande dag vi har framför oss. Jag hoppas det är lika fint i Göteborg för dit är vi på väg nu. Jag sitter i turnébussen med män runt omkring mig som sover i fåtöljerna. Inatt blev det ca 4-5 timmars sömn, så man är riktigt trött. Men jag kunde inte somna om i bussen, får kanske försöka snart igen, hade ju varit ganska skönt.

Som ni säkert märkte i förra inlägget var det ett underbart gig i Trelleborg igår. Vilken publik! Helt fantastiskt. Jag somnade med ett leende på läpparna och man ser direkt efteråt fram emot nästa spelning. Nästa Diggiloo-spelning blir på onsdag, men idag är vi med på "Lotta på Liseberg" på TV4 kl 20.00, det är spännande kära läsare. Ni måste kolla! Vi kommer uppträda en del, jag kommer bland annat köra solo i direktsändning också!

Kul att ni är så många som skriver och tycker om showen, och jag vet att det är dåligt med bilder här, det får ni ursäkta, men man hinner helt enkelt inte. Det är många timmar man arbetar på kvällen och man hinner helt enkelt inte med kameran. Tycker själv det är lite synd, men jag hoppas på att det kan bli lite bättre iallafall. Ha tålamod söta ni!

Men här kommer några blandade bilder från dessa två dagarna iallafall!


En del av hotellrummet jag hade i Kristianstad! Christian IV hette det tror jag!


Andra delen av rummet! Tyckte om det där lite ny-gamla dem hade inrett det med.


Vi råkade vara i Kristianstad en söndag. ALLT var stängt, men vi lyckades hitta ett fik allihop och vi stormade Åhlens när det öppnade kl 12. Hahaha!


Anton chillar!


Erik läser Aftonbladet på turnébussen idag!


Tummarna upp för våra sponsorer OLW!

Jag borde nog försöka vila en stund nu inför Göteborg. Puss på er sålänge!

3 kommentarer
Postat av: C

Done and done, stora TV'n bokad ikväll :D



Fy vad skoj, live uppträdande!

2010-07-05 @ 10:53:56
Postat av: Filippa

LYCKA TILL IKVÄLL MADELEINE! Sitter spikad framför tvn nu! Är så glad för din skull!! Puss!

2010-07-05 @ 20:08:11
URL: http://satira.blogg.se/
Postat av: Anonym

goa dej

Du är så duktig var så ivrig ville se dig mer.Fryser som man blir rörd vännen.Cliff o jag satt på golvet och titta på dig du lyser du passar till det Lycka till vännen vad rädd om dig hälsa jessica att det var en bra bok hon skrivit hon är stark.kram marie ch och cliff

2010-07-05 @ 21:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0