30 juli '10

Klockan är snart 15, och först nu känner man att dagen har börjat.

Blev en lååång sovmorgon, så lång att jag missade frukosten, men det kompenserade jag med en lunch och ett glatt humör lite senare.

Igår befann sig en stor del av Next Star-gänget i Båstad med familjer och såg på showen, samt umgicks lite efteråt. Det var trevligt, men vädret kunde varit bättre, det bara regnade och vinden gav sig aldrig. Nu under förmiddagen har det öst ner hela tiden också visserligen, men jag känner på mig att det kanske kan spricka upp sen faktiskt.

Sitter på hotellrummet helt nermyst i mitt täcke och överväger om jag ska ta och vila ett tag eller inte? Lutar nog åt att ta en powenap åtminstone..

Årets Next Star finalister är inte mina "gamla konkurrenter" som många frågar, utan dem är mina vänner, och min ena vän därifrån Sofie Bergman fyller idag 20år, GRATTIS!!! En annan vän från gänget heter Michael Hanzén och hon sjunger bara inte jävligt bra, utan hon kan verkligen fotografera, och självklart hittade man lite bilder från gårdagen som hon tagit.



Sofie som fyller år idag och söta Jonna Falk ♥


Det var fullt på stadion igår, himla underbar publik!


Under ett utav mina solon! :)


Självaste Michaela Hanzén, Sofie Bergman och Jonna Falk! Kärlek till er ♥

Alla foton är tagna av Michaela Hanzén. Tack för en fin kväll tjejer!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0