29 juli '10

Godmorgon kära ni!

Jag har inte haft någon lust eller tid till att blogga, men nu så! Jag hade 1½ dag ledigt hemma och hade det underbart, och igår avklarade vi vår spelning på Öland som även den blev underbar! Jag hade himla roligt, bara så synd att det regnade så mycket, men det gick ju bra ändå.

Nu började bussen precis rulla vidare, och idag och imorgon är det två föreställningar i Båstad. Jag har längtat så extremt mycket, och det ska bli så härligt att vara på ett ställe lite längre. Vi bodde enormt bra på Öland. Jag är lite ledsen över att lämna för att lägenheten fastnade jag verkligen för. Här var inga rum, utan lägenheter alltså. Två sovrum, kök, vardagsrum, stor och rymlig hall med ett superfint badrum. Allting var så snyggt inrett och modernt, det är ju så jag vill bo. Precis så! Men nu är vi på väg bort... med en liten tår i ögat lämnade jag över nycklarna. Haha! Längtar till den dagen man har råd med en så fin lägenhet.

Medans jag sitter och sörjer lite och förbereder lite Family Guy, så ska ni få se bilder från lägenheten jag blev kär i.


Just det.. glömt att berätta att Erik är biff.


Vardagsrum/kök...


Köket!


Ena sovrummet!


Andra sovrummet hade tv och dubbelsäng, det blev mitt favoritrum! Badrummet skymtar till lite här.


Underbara badrummet. Ignorera handdukarna på golvet.. haha.


Nej.. detta var faktiskt inte min underbara frukost. Utan bästa Dans frukost.. tror ni han käkade upp allt?


Nästan iallafall! Applåder till Dan!

Nu blir det Family Guy! Puss på er ♥

Vill ni förresten också uppleva detta underbara boende (mitt var en businesslägenhet), så klicka er in HÄR!
1 kommentarer
Postat av: Leeniz

Wow det var fantastiskt fint! =)

2010-07-29 @ 13:18:11
URL: http://thelifeofleeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0