25 juli '10 - Jag är tillbaka!

Imorse hade jag noll inspiration till någonting.

Lyckades sova hela nio timmar. Vaknade pigg. När väckarklockan hade ringt hörde jag hur regnet smattrade på rutorna och jag kröp ner i täcket fem minuter till.. det var härligt. Fast, bara tills jag kom på att man skulle ta sig ut i det där regnet också.

Så på bussen var jag blöt, blev seg för det var grått ÖVERALLT, och jag orkade helt enkelt inte göra någonting vid datorn förutom att titta på min favoritserie "Family Guy".

Men nu sitter jag här på hotellet vid Sundbyholms Slott, klockan är bra efter midnatt och jag är väldigt ensam. Saxofonisten Thomas ligger i något annat rum här och kommer åka hem tidigare än mig, mer än så är vi inte.. alla andra har åkt hem, fick sms från Erik nyss att han befann sig hemma. Jag blir så avundsjuk! Men vad gör man.. imorgon vid 14.30 är jag hemma iallafall, och hoppas att det är uppehåll imorgon iallafall.

Så nu ska jag kasta in handduken, försöka sova riktigt gott trots redbullen jag tryckte i mig inför andra akten (Tusen tack Emmy).

Godnatt söta ni!


Lasse Holm, Erik Linder, jag & Gunhild Carling.
© Lena Carlsson
1 kommentarer
Postat av: Lena Carlsson

Tråkigt det här med vädret, vart tog solen vägen egentligen? Hoppas det inte regnade allt för mycket när ni skulle uppträda.

2010-07-26 @ 10:59:23
URL: http://thelifeofleeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0