24 juli '10

Godmorgon.

Sitter och gäspar mig halvt ihjäl här på tåget mot Göteborg. Det gick 07.38, och jag hade svårt att sova inatt. Är så himla trött. Har show ikväll kl 19, så jag måste nog verkligen vila innan alltså så jag inte är helt död, hehe.

Tanken slog mig precis att det är 5 månader exakt till julafton. Hur känns det för er? Haha, ganska rolig tanke. Men jag ska erkänna att jag ÄLSKAR de magiska sommarkvällarna, de är så underbara, men jag älskar verkligen hösten och vintern när vintern är lagom (inte förra vintern alltså.. den var ju galen). Men hösten är speciell. Man hör hur regnet piskar mot rutan, man sitter med en varm kopp choklad, filten runt omkring sig och bara myser. Jag blir extra kreativ när det är höst, ser verkligen fram emot det. Jaja, jag vet ni tycker jag är knäpp.. men med hösten kommer ju härligt höstmode också, inte sant? Letade som en galning efter den perfekta tjocktröjan förra året utan framgång, måste hitta den detta året. Ni vet den där man alltid vill ha på sig när det är kallt ute, som dessutom är sjukt snygg.

Jackan är också SÅ viktig! Det är ju typ den man springer runt i hela tiden och ska hålla en varm. Hittade en supersnygg skinnjacka på HM, inte för att den är idealisk höstjacka.. men tyckte den var så himla tuff. 80tal vs. 2010, like it.



Ikväll kör vi show i Filipstad kl 19.00, ska bli så kul att köra igen. Önska mig lycka till gott folk! Vi hörs.

Puss! ♥

2 kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till ikväll!! :)

Vi ses i Båstad på torsdag!!

2010-07-24 @ 09:52:21
Postat av: Lovisa :)

Lycka till!:)

2010-07-25 @ 16:13:23
URL: http://robisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0