23 juli '10

Idag är det sista dagen hemma!

Jag ska packa om väskan idag, och innan kl 18 ska jag hem till Sofie på hennes släktkalas. Ska bli trevligt! Ska bli skönt att komma iväg imorgon igen faktiskt, har saknat det riktigt mycket. Plus att man blir så himla rastlös här hemma i hålan när man varit ute i hela Sverige under flera veckor.. här är ju liksom inte alldeles för mycket att hitta på. Hrm.

Var inne på Nelly's rea igår, och hittade ett par jättefina skor jag kikat på länge för 89kr istället för 399kr! Det är de populära Marble-skorna i vitt, så SJUKT snygga. Eller vad säger ni?

Nu ska jag förbereda och fixa till Sofies present innan jag kör iväg.

Tjing sålänge!


89 kr på nelly.se!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0