19 juli '10

I'M HOOOOOOOOME!

Åh vilken underbar känsla det var att se min lilla vovve i ögonen och krama om honom och köra ner min egen snok i hans päls och bara känna doften av honom.. och krama om min älskade familj ♥

Det var så underbart. Men ärligt talat så saknar jag redan allihopa, hahaha! Skönt att vara ledig, det kommer det vara, men där hände någonting hela tiden, alltid någon att prata med.. ska bli kul att återvända på lördag, men känns som om hösten kommer kännas lite tråkig, hehe.

Men, idag tänker jag inte sitta mycket vid datorn, utan idag ska pappa firas och familjen ska bara umgås. Tills vidare, så kan ni läsa artikeln i HD idag om mig, lite småskoj.

Klicka HÄR för att komma dit!

Puss på er!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0