18 juli '10

GRATTIS PAPPA! ♥

Min älskade pappa fyller år idag, och tyvärr kan jag inte vara där hemma och fira honom. Idag är vi nämligen på väg mot Väddö och har spelning redan kl 17! Sen bär det av mot Göteborg via Stockholm, och jag kommer vara framme i Göteborg imorgonbitti, sen är det tåg ner hem som gäller. Är hemma om ca 24 timmar from now (kl 11).

Så får fira pappa imorgon istället, och det ska bli så skönt att komma hem. Ska verkligen bara vila upp mig och hinna sakna turnén, vilket jag kommer göra.. säkerligen redan efter en halv dag, haha! Men man behöver sakna saker och ting ibland, eller hur?

Bodde på Kilafors Herrgård igårnatt, och det var jättefint där! Sen åkte vi mot Falun, och för första gången sket sig vädret rejält för oss.. Som det öste ner! Men jag måste säga att publiken var ju underbar ändå! Trots att himlen bara öppnade sig, så fanns det ändå energi hos publiken! Vi fick göra om lite på scenen då det var fullt med vatten längst ner, men det skötte vi snyggt får jag säga!

Nu är vi knappt halvvägs mot Väddö tror jag, och som tidigare nämnt har vi en tidig show idag kl 17, så ska bli skönt!




Det var vackert på Kilafors Herrgård!


Vad tycker ni om Eriks nya stil? Haha!


Stannade på något ställe och käkade, med fåglar som sällskap!


Fantastiska Arne Hade tydligen skapat en korsett tidigare på dagen av gaffatejp.. med lite hjälp av skosnören! Haha!


Kvällen avslutades i hotellets bar och det blev SÅ många skratt, hahaha!

Snart blir det ett stopp innan vi kör vidare mot Väddö! ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0