17 juli '10

Något utav det bästa som finns...

Är att göra en annan människa glad. Spelar ingen roll om det är 1, eller 100. Lyckas jag göra någon glad fylls jag utav lycka och värme. En kommentar som värmde enormt kan mam hitta i Diggiloo-bloggen. "Detta var större än när jag såg Madonna för 20 år sedan" uttryckte någon sig om kvällen igår i Järvsö. Det, det värmer.

Igår gav alla järnet, och det blev ännu en fantastisk show. Låter tjatigt kanske, men gud så himla bra det går!

Kl 13 ska vi köra vidare mot Falun, och fram tills dess så ska jag bara lata mig på det fina rummet jag bor i.. Kilafors Herrgård är verkligen TUMMEN UPP! Så himla vackert!


Det bjöds på massa fin mat.. Gamar? Desperata? Inte alls.. haha!


Erik posade med Lill-Babs!


Jag poserar i min heta Diggiloo-jacka tillsammans med Jessica Andersson och Lill-Babs. Underbar kväll!

Stort tack till Barbro för den fantastiska kvällen, sen tycker jag vår turnéledare Nils Von Matern aka. Nisse ska ha ett stort tack. Han är en fantastisk människa och utan honom vet jag inte hur det hade gått!

Nu ska vi snart bege oss! Vi hörs senare!

Puss! ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0