16 juli '10

Godmorgon.

En väldigt trött Madde sitter här på bussen. Klockan är 10.40 och vi rullar snart iväg mot Järvsö.. igår efter den underbara spelningen i Örnsköldsvik så åkte vi till ett hotell i Sollefteå, och nu åker vi vidare. Får ta och vila lite sen, är så himla trött.

Det är alltid kul att gå in på de lokala tidningarnas hemsida och läsa vad de tyckte om showen, idag hittade jag Örnsköldsviks tidning! Gå in HÄR om ni skulle vilja kika på artikeln!

Stannade till i Umeå lite snabbt igår också för att käka, verkade väldigt trevligt där, tyvärr stannade vi bara typ 20 minuter, men jag hoppas på att få åka dit igen!


Käkade på Max!


Vår fantastiska trummis Miko valde sushi...


Spelplatsen i Örnsköldsvik, jättefint!



Gunhild Carling lirade loss på Banjon backstage!


Soundcheck innan insläppet!


Vid frukosten på hotellet i...

Ska nog försöka vila lite snart. Puss! ♥


1 kommentarer
Postat av: Evelina

Heeej.

Jag har frågestund på bloggen, äntligen.

Ställ gärna några frågor,

antingen till min blogg epost adress,

eller i en kommentar.

Länkar dig också!:D

Kram



http://eevelinahansson.blogg.se/2010/july/fragestund.html

2010-07-17 @ 14:32:55
URL: http://eevelinahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0