14 juli '10

HEJ UNDERBARA NI!

Mitt uppe i ingenstans i Älvsbyn hade jag fullt nät på telefonen, men mitt internet var stendött, tyvärr! Men nu har jag återvänt och befinner mig i skrivande stund i Lycksele på något hotell och ska snart bege mig till kvällens spelplats!

Showen i Älvsbyn igår var fantastisk. Vilken miljö, och VILKEN publik! Ni var fantastiska! Mot slutet fick jag gåshud för att publiken hade en sådan energi! Älskar det här, man får träffa så många nya och fina människor genom en sådan här resa.

Jag gick bredvid Storforsen två gånger och bara njöt av hur vacker det var, och vilken härlig luft det var! Men.. myggen. Jag klarar inte dem. Är rädd för att jag är överkänslig också, för bölderna jag får efter ett myggbett ser inte riktigt friska ut. Vill ni se bilder? Haha, skämt åsido. Däremot får ni två snabba bilder nu innan jag ska ge mig iväg!

Vi hörs senare! Puss!




Vid Storforsen!



Det där leendet har jag ALDRIG fått till förut! Hiss eller diss? Haha! Ni får iallafall skåda det fantastiska kaklet i badrummet på hotellet i Älvsbyn.. haha.



3 kommentarer
Postat av: Evelina

Hiss :D

2010-07-14 @ 16:48:49
URL: http://eevelinahansson.blogg.se/
Postat av: C

Den bilder passa SÅ! bra i svartvitt, och gud, vilket leende du fått till ja :P



Vackra Madeleine med ett otroligt leende.



Rock hard tonight, vännen min.

2010-07-15 @ 00:30:56
Postat av: Filippa

Jättevackert leende, så hiss, absolut. Men det som fångar mig mest är dina vackra ögon! Gillar den lite hårdare sminkningen! PUSS!

2010-07-15 @ 08:00:22
URL: http://satira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0