12 juli '10

Godmorgon sötnosar!

Nu är det fixat. Tack vare min kära pappa! GHD kommer skicka en exakt likadan ny plattång till hotellet i Lycksele när vi ska vara där om ett par få dagar. WOHOOO! Är så himla glad! Nu behöver jag inte tänka mer på det.

Idag är vi i Göteborg och har hela dagen på oss att göra vad vi vill, så tjejerna iallafall kommer shoppa.. förvånade? Haha! Sen ikväll flyger vi mot Älvsbyn, ska bli spännande att se hur det ser ut där. Måste komma ihåg att köpa myggsprej, mina myggbett från myggen hemma i Skåne blir enorma och ser mer ut som om jag blivit misshandlad liksom..

Men nu är det dags att packa ihop grejerna, och möta upp underbaringarna i receptionen!


Här har vi Läckö Slott från scenen! Ser det snett ut? Det var så snett också, haha! Men så fint!


Fina Andreas posar framför slottet! Hur kan man lyckas bli snygg på vartenda kort?


Denna bilden tog jag från bussen på vägen mot Göteborg.. det var magiskt!


Kram på er sålänge! ♥

1 kommentarer
Postat av: Anonym

Du är duktig du ska veta du har många fans bra att du har din sida igång för de kramiz fina dej.

marie ch

2010-07-12 @ 18:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0