10 juli '10

On our way to Uddevalla!

Sitter just nu i bussen och svettas halvt ihjäl av värmen. Alla älskar vi sommaren såklart, men detta här är bara alldeles för varmt för mig.. med mitt pigment (som inte existerar alltså) mår man inte särskilt bra, man känner hur huden typ fräts isönder.. Haha! Dramatiskt.

Tänker med förtvivlan på min GHD-plattång. Vet fortfarande inte hur det ska lösas. På måndag ringer pappa till själva GHD och ska prata med dem. Dem får faktiskt stå till svars tycker jag för detta här när Bangerhead.se inte alls kan nås på telefon, utan bara mejl. Så fruktansvärt dåligt. Jag har faktiskt panik.. för mitt hår är som sagt superlockigt, men mina extensions är ju bara vågiga.. Jobbigt.

Vi hann stanna till vid en mack nu också, och där råkade ju McDonalds ligga! Så det blev två cheeseburgare och en iskall mjölk. De människor som känner mig vet att jag älskar mjölk, haha, och nu har jag typ inte druckit det sen vi var i Ronneby! Så gott det är!

Vet faktiskt inte hur långt vi har kvar, men tänkte bara sitta och nörda mig här tror jag faktiskt. Synd att man inte har en starkare dator som hade klarat av Sims3, då hade tiden gått väldigt fort, haha. Känns som om jag borde ha en mac.. får vinna på lotto först, hehe!

Ska lyssna vidare nu, de låtarna som går på repeat här i mina lurar är "18 and life", "Primo Victoria" och "Duality".

Hörs senare!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0