Planering

Vilken härlig dag det varit!

Känner mig himla nöjd. Min husläkare har ringt (avtalad tid), så nu är några saker lösta där. Sen har jag & Niklas repat ihop, och vi ägde som vanligt. Så sjukt bra det blir! Älskar att spela med honom. Han är som en brorsa alltså, skitskoj! Vi har kommit fram till många bra låtar till konserten den 3:e februari, och jag tror det blir en bra blandning för ALLA åldrar.

Sen på tal om den spelningen. Jag ska bli intervjuad på fredag av HD faktiskt. Känns himla roligt. En s k porträtt artikel! Ballt! Vet dock inte när den publiceras, men det kommer jag säkerligen informera er om här. Ska bli spännande iallafall. Ska ta en del bilder osv. Lite ångest över det. Vad ska man ha på sig? Hehe, det märker vi.

Ska sätta upp mig för spinning på fredag också, men denna gång ska jag äta ordentligt innan. Hrm.. kan ju vara en fördel så man inte svimmar som sist. För jag verkligen älskar det! Speciellt när man ställer sig upp och cyklar i t ex refrängerna, vilken känsla man får. Underbart.

Ska plugga lite till på hygienkursen nu ikväll. Jag kämpar på trots danskan, men har kommit in på ett kapitel nu med massa olika sjukdomar man kan få om maten inte är korrekt tillagad, och att urskilja alla dem på danska kan jag lova är inte så himla lätt som jag hade önskat..

Får göra familjen lite middag nu först. Ikväll blir det tacos. Mums!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0