Nyårstrött

Det blev ändrade planer för kvällen. Min vovve mår lite si sådär, så vi valde att stanna hemma istället för att åka och kolla på bio och lämna honom hemma. Kändes inte riktigt rätt. Så jag & mammsen körde in mot stan och handlade lite mjölk och mat, och sen hyrde vi tre filmer istället. Två stycken var s k Y.E.E.Z-märkta, vilket betyder för mig, som ännu inte fyllt 20, får det billigare. Så vi hyrde tre filmer i en vecka för endast 90kr. Toppen, haha!

Så nu är vi återigen hemma, och jag måste erkänna att jag är sjukt seg. Sen kom jag på att imorgon jobbar jag från kl 11 - 17.. även söndag. Det jobbiga är att när jag slutar 17, är jag inte hemma förrän 19.30, för tåget 18.08 från Malmö till Landskrona går inte på helger.. JIPPI! Eller ja, det gjorde de inte den förra gången som jag åkte.. så måste det ju vara fortfarande? Jävla skit isåfall säger jag. Riktigt värdelöst. Men jag har tyvärr inget att säga till om, men nådigt irriterande är det verkligen. Plus att pappa kommer ju hem, vill ju hem och träffa honom så snabbt som möjligt. Suck...

Nu blir det snart mat, och sen är det film som gäller. Hur har er första dag på det nya året varit?


Bland annat den här filmen ska vi se ikväll;


2 kommentarer
Postat av: MM

Hejsan hoppsan!

Hoppas att du får ett underbart 2010!

Titta gärna in på min blogg :)

2010-01-01 @ 17:08:35
URL: http://mariamongo.blogg.se/
Postat av: C

Min första dag har varit bra. Bara tagit det lugnt, ingen som stört eller nånting sånt :D

2010-01-01 @ 18:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0