Ironi

Tji fick jag.

Låt mig citera mitt förra inlägg;

"Så jag hoppas alla får en bra dag, jag ska göra mitt bästa för att få min dag riktigt bra iallafall."

- Det gick alltså helt åt helvete. Hahahaha!

Jag har verkligen haft en usel dag, och det känns verkligen så himla korkat att man var så himla positiv och sen har allting gått mot en, haha. Men nåja.. morgondagen blir nog bättre hoppas jag. Är ledig, och jag ska verkligen sova ut. Ska följa med pappa och brorsan till Forex, det är det enda.. sen ska jag krya på mig ordentligt. Har varit sjuk nu de senaste dagarna, men ändå jobbat, så jag förtjänar att vila lite.

Så jag säger godnatt till er nu, och hoppas ni får sova så gott! =)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0