Ikea

Hemma återigen.

Men vill inte påstå att dagen har varit underbar. Min huvudvärk jag vaknade med utvecklades till migrän, så när jag kom hem så gick jag direkt och lade mig och vilade en timme ungefär, känns lite bättre. Ska följa med mamma ut också på en runda med vovven och få lite frisk och kall luft, så får vi hoppas på att det blir bättre!

Jag var på IKEA iallafall, och vi hittade en jättefin och superskön säng som i princip var den enda som passade in perfekt på min kropp, sovsätt osv. Men vi köpte den såklart inte, inte planerat idag. MEn vi har ett problem, jag vill HELST ha en 140 x 200 säng, men den kan jag inte få upp på mitt rum pga. vår trappa.. 120cm säng klarar jag inte, alldeles för liten nu när man är van vid dubbelsäng. Vill kunna breda ut mig rejält om det behövs, haha!

Men sen inne på Väla en snabb runda hittade jag en skitsnygg fodralklänning med hyskknäppning där fram för halva priset på MQ. 174kr, toppen! Sen hittade jag även en liten inflyttningspresent till min älskade Ida som ska ha fest nästa lördag igen!

Min bror köpte även Call of Duty: World at war, på EB-Games. Begagnat kostade det 399kr där, och då satte jag i halsen. På cdon.com får man ett helt nytt för 299kr plus frakt på 29. SVINIGT och jävligt dåligt får jag säga. Vilka svinpriser dem trycker på med!

Nu ska jag ut och gå en runda iallafall som sagt med min mor och min älskade vovve!

1 kommentarer
Postat av: C

Hahaha. Klart man skall använda sig utav all ledig plats som finns i sängen :D Desto bredare, desto bättre :P

2010-01-05 @ 22:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0