Good news!

Vilka positiva nyheter jag fått idag!

På väg till jobb får jag ett samtal från ett nummer jag inte alls kände igen. Det visar sig vara ett stort företag jag lämnat visitkort till för ett tag sen när de hade hört mig sjunga, så nu ska jag allt få ha en konsert! Det blir i Asmundtorps Kyrka den 3:e februari kl 18.30, och jag har min duktiga gitarrist med mig, Niklas såklart.

Vi kommer lira i ca 45 minuter, och jag ser verkligen fram emot det. Det inte många vet är att kyrkan nu har satsat enormt på att göra det till en konsertkyrka.. vilket betyder att dem har sjukt underbart högtalarsystem och en utav världens bästa mickar. Bara tanken på ljudet (hart redan hört det), ger mig gåshud. Så det ser jag verkligen fram emot kan jag lova!

Sen imorgon ska jag ju träffa söta Sara i Malmö efter 14 tiden någonting, vi ska gå och kolla lite efter en inflyttningspresent till Ida tills helgen. Ska bli spännande och se vad man kan hitta.. sen blir det ju säkerligen en fika, och skitsnack såklart, hehe.

Så nu blev det jättemycket att göra på en gång kan jag säga. Ska jobba, repa inför konsert OCH plugga på en hygienkurs under tiden jag inte jobbar på internet.. tjoho vad jobbigt det blev. Haha, men så kul!

Hoppas alla får en bra kväll.

1 kommentarer
Postat av: C

Får säga grattis till ditt kommande uppträdande. :D Får hoppas du är fullt frisk till detta, hehe. :P

2010-01-14 @ 12:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0