Finns inga medgångar utan motgångar

Dagen har varit helt toppen egentligen, men nu ikväll rasade det samman en del.

En vän till familjen har gått bort. Det känns inte alls roligt. Han har varit sjuk länge, men man blir fan aldrig förberedd ändå.

Men som sagt, dagen har varit jättebra, tack vare en liten klump människor jag verkligen uppskattar så sjukt jäkla mycket, och nu på hemvägen köpte jag med mig en chokladbulle och nya SOLO, och när jag kommer hem.. vad säger mamma då? Hon har köpt en mars choklad till mig för att brorsan fick ett twix. Bara sådant gör mig glad, och jag uppskattar det verkligen.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan med min chokladbulle, SOLO och någon näsduk ifall att.

Hoppas alla får en riktigt fin kväll ♥


1 kommentarer
Postat av: C

Naww, vad tråkigt att höra. Må han vila i frid.

Vet hur du känner dig.

2010-01-20 @ 21:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0