Done!

Tjohejsan så trött jag är!

Arbetsdagen har gått utmärkt får jag säga, förutom en stackars medarbetare som fick enorm näsblod.. Han har knappt varit ledig en enda dag på hur länge som helst, och nu har han även blivit sjuk. Så när jag såg honom där, med en massa näsblod sa jag åt chefen att skicka hem honom. Det såg ganska läskigt ut kan jag säga.. Usch.

Själv har jag frusit som en jävla galning. Tåget imorse var försenat 35 minuter, och på vägen hem var det också himla försenat.. så det har varit kallt. Men imorgon ska jag skicka in resegaranti till Skånetrafiken, jag har tre kraftiga förseningar som ska skickas in och jag kräver ersättning!

Sen imorgon är jag ledig, men jag har som sagt en del att göra ändå. Ska fixa med skånetrafiken, och sen ska jag ringa till Skat Öresund och få hjälp.. IGEN! Han sade att han hade ändrat min skatt, men det har inte dykt upp på det konto man har i danmark, alla händelser dyker upp där. Så dåligt om han INTE gjort det.. suck.

Nu ska jag glo lite på någon film på trean, sen imorgon ska jag första sova ut! Skönt!

Ha en bra kväll folket!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0