9 januari '10

God morgon!

Idag är det lördag, och idag är det jobb för min del från kl 11 - 17. Men det är som tur är, inte en HELT vanlig dag. Nä då! För efter jobbet ska jag umgås med min kära Ida som jag saknar typ konstant, sen ska jag faktiskt sova hos henne! Imorgon ska jag även på sånglektion i Malmö, så det är ju perfekt. Då hämtar mina föräldrar bara upp mig hos Ida som redan bor i Malmö. Perfekt. Ska bli hur kul som helst!

Sen imorgon är jag ju då ledig, och även på måndag, och på måndag ska jag på spinningen igen. Jag har bestämt mig för att betala varje gång istället ett tag tills jag märker att jag kommer göra det, sen får jag ju se hur jag jobbar de andra måndagarna.. annars får jag ge mig på den vanliga spinningen, fast göra det i min egen takt.

Så, vi hörs imorgon så hoppas jag alla får en riktigt härlig lördag!


Sova över hos denna underbaring idag! ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0