8 januari '10

Hej gott folk!

Idag gick jag upp i lagom tid, har sovit ut, och hoppade in i duschen. Plattade till håret, och ännu en gång.. GHD ÄGER! Håret blir så himla lent och väldigt rakt, jag är så obeskrivligt nöjd.

Ska snart iväg till träningen faktiskt.. låter sjukt. Jag + träna = ovanligt. Men visste ni att jag var faktiskt en riktigt duktig målvakt i fotboll när jag var yngre? Benen pallade inte längre, sen ville jag även koncentrera mig mer på musiken! Men nu är det dags att komma igång med något igen.. få se vad jag tycker om spinning. Cykla tycker jag ju annars om, men spinning verkar ju dööööjobbigt..

Önska mig lycka till!


1 kommentarer
Postat av: C

Fotboll, det visste jag inte om dig :D Har inte kondisen för det längre :P

2010-01-09 @ 01:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0