4 januari '10

God förmiddag gott folk!

Idag har jag blivit tidigare kallad till mitt jobb, så ska börja två timmar tidigare än vad som var planerat. Jag tackar inte nej, det är ju pengar det med! Har precis pratat med Skat Öresund också, och visst fan var mitt skattekort som det kallas fel. Den trevliga mannen hjälpte mig och han ville verkligen hjälpa till, så änglar finns faktiskt lite här och där. Sådant gör mig glad.

Så nu ska jag bara ta på mig lite kläder, sen ska jag åka in till tåget och resa till jobbet med söta Maryam som jag ska jobba med idag. Vi ska jobba från kl 13 - 20, så kommer hem sent ikväll.. drygt, men är faktiskt ledig imorgon. SOVA!

Så jag hoppas alla får en bra dag, jag ska göra mitt bästa för att få min dag riktigt bra iallafall.

Puss!
1 kommentarer
Postat av: C

Du får sova, härligt, ärligt har jag fått nog av det nu :P dags för rutin igen, tidig morgon mao.



Ha det bra.

2010-01-04 @ 20:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0