3 januari '10

Problem. Alltid problem.

Speciellt när fel människor sitter vid fel arbete.
Jag blir så jävla trött! När man arbetar i Danmark så får man x antal skattefria pengar varje månad som man alltså ej skattar för, pga. att man pendlar så pass mycket osv.

Jag pendlar 17 mil tur/retur VARJE dag, och jag pratade med de ansvariga som heter "Skat Öresund", de sade att jag kommer ha x antal skattefria varje månad, och jag frågade henne om det nu var HELT säkert, och hon svarade ja. Nu, idag, fick jag reda på att det endast var hälften. Vilket är fel, för min chef som bor i Malmö har samma skattefria pengar, och det är fel med tanke på att jag har ytterligare 10 mil att resa tur/retur. Så, imorgon innan jobbet får jag ta och ringa dem.. så jävla onödigt.

Jobbig dag har det ju varit också. Trött, huvudvärk, sjuk, svimfärdig hela tiden.. USCH. Men visst fan jobbar jag ändå! Borde få cred för det, men nädå. Haha!

Ikväll blir det någon film som går på tv, sen imorgon jobbar jag kl 15 - 20, så jag kan sova ut imorgon.. underbart!

Godnatt! =)



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0