27 januari '10

Snö. Ännu mera snö.

Snön har återvänt, har ni märkt det? Kanske t o m blir problem för mig att komma hem från jobbet ikväll om det fortsätter snöa i samma takt.. Åh, snön var perfekt till jul och nyår och en bit in i januari, men nu får det fan ge sig, hehe. Blir bara problem med att ta sig någonstans hela tiden, speciellt när tågen hos Skånetrafiken får "tekniska problem" för minsta lilla.. suck.

Well well, idag har jag ändå tankarna på annat håll. Min lilla älskade vovve ska vara hos sin veterinär nu från morgonen till eftermiddagen och få dropp. Imorgon ska han undersökas riktigt rejält i magen och behöver därför extra näring som han ska få succesivt under dagen. Jag mår inte alls bra av detta, vill bara ha det överstökat och veta att det kommer gå jättebra..

Får göra mig iordning inför jobb. Får köra tidigare nu när det sägs att blixthalkan slagit till. Fan vad jobbigt det är att bo utanför.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0