22 januari '10

Hej allihopa!

Hoppas alla har en bra dag, för det har jag. Har hunnit fixa en hel del redan. Blev intervjuad av HD också, och det kommer nog bli häftigt. Bilderna togs i kyrkan, och även dem tror jag blir riktigt bra faktiskt, fotografen hittade superhäftiga vinklar och bakgrunder.

Sen efter det åkte jag in till stan och handlade hem en massa mat och mjölk som mamma bett mig om, och vad bra det gick. Fast jag gick och konkade på två stycken supertunga påsar, så klarade jag det, hehe.

Vännen till familjen som gick bort, hans fru ville så gärna att jag ska sjunga på begravningen, och så kommer det också bli. Har pratat med henne om vilka låtar, så får öva på dem nu. Aldrig hört dem förr nästan, så ska plugga in dem lite nu, också ska jag plugga på hygienkursen! Så himla viktigt att jag får det gjort alltså.. hur tråkigt det än är, men vill inte betala mer än nödvändigt för den.

Ikväll är det tänkt att jag ska spinna, så jag hoppas jag hinner det. Annars får det bli på måndag, för åh så skoj det är!

 Vi hörs senare!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0