19 januari '10

God morgon!

Grå och tråkig dag idag. Usch. Men jag har fått en del att göra!

Spinningen igår gick jättebra. Jag kämpade på bra, men jag hade tydligen ätit för lite.. hrm. För när vi stannade cyklarna och skulle stretcha höll jag på att svimma. Ooops! Får försöka äta mer tills nästa gång..

Har fått ett par mejl idag som varit väldigt positiva, så det är ännu fler saker man ser fram emot. Känns toppen! Så efter kl 13 idag ska jag repa med Niklas inför konserten den 3:e februari. Vi ska plocka ut låtar. Sen ska vi även följa ut några få låtar till den 27:e mars när vi ska uppträda tillsammans med Öresundsteatern. Spännande!

Well well, får se till att äta upp min frukost och göra mig lite iordning nu. Efter att jag repat ska jag även plugga vidare på hygienkursen. Det går OK, men vetefan hur jag ska komma ihåg ALLT. Haha!

För övrigt önskar jag att 10 dagar går megafort så jag kan få min lön. Vill ha den NU, hehe.. ♥




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0