17 januari '10

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHH.

Jag är trött om ni undrar. Hahahahhaha.

Ida's inflyttningsfest blev minst sagt lyckad igår. Perfekt mängd människor, och människorna i sig var helt perfekta tillsammans, så det blev hur trevligt som helst. Efter midnatt kollade jag inte på klockan, och har inte en aning om när jag somnade.. men jag vaknade iallafall vid 11.30 och vi låg och drog hos hemma hos Ida till säkert kl 15 och bara kollade på en Vänner-box. Har haft det hur mysigt som helst.

Så kom hem först vid kl 18, och nu har jag spanat in lite på hygienkursen jag ska gå nu. Ska plugga vid internet och sen göra ett test på datorn, och sen ett skriftligt på min arbetsplats. Detta är något alla i Danmark måste göras som ska jobba i kök, då det är mer strikta regler där när det handlar om hygien än i Sverige, och det tycker jag bara är bra. Kursen är på danska, men hittils har det faktiskt gått superbra, men ögonen hänger inte riktigt med till 100%, hehe.

Imorgon åker pappa iväg igen, denna gången 2 månader. Känns inte kul.. så vi ska se film nu ikväll hela familjen och äta lite gottgott och bara umgås. Sen imorgon ska jag även spinna igen, jag längtar. Kände mig så uppfriskad efteråt sist, underbart.

Sen har jag något MEGA roligt att berätta för er som har med min sång att göra, men jag är rädd för att jag måste vänta 1 vecka till innan jag får gå ut med det offentligt. De som betyder mest för mig vet såklart om det, men resten får tyvärr vänta, men det är JÄTTEROLIGT! Jag vill iallafall att ni håller tummarna för det nästkommande, det kommer behövas.

Hoppas alla får en riktigt härlig kväll, för mitt humör är verkligen på topp.
1 kommentarer
Postat av: C

Jag håller mina tummar för dig. Önskar dig lycka till, för vad det nu blir :)



Kramar C!

2010-01-17 @ 21:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0