14 januari '10

Tjohoo people!

Härlig dag idag. Jag vaknade upp med solen rakt i ansiktet. Helt underbart! Fast, min förkylning är galet envis.. ögonen vattnas konstant och jag är fortfarande så himla täppt. BLÄ!  Ska ta tåget 13.45 idag till Malmö och möta upp kära Sara för lite shopping och fika. Ska bli jättetrevligt.

Har bara lekt och myst med vovven nu hela förmiddagen, han är så sjukt rolig, och han vet inte ens om det själv. Fullkomligt underbar. Han ska snart till veterinären, antagligen om någon vecka. Fortfarande problem med hans lilla mage.. Han är hur pigg som helst, men vissa dagar äter han knappt och hans mage låter. Vi ger honom en speciell magmedicin och sen blir det bra i en dag. Sen kommer det tillbaka. Så dem ska gå in i magen och kolla vad det kan vara, för det som är riktigt konstigt är ju att han mår verkligen toppen för övrigt! Hoppas dem hittar exakt vad det är, så man slipper oroa sig längre.. Han är min ögonsten den lilla sötnosen, och jag mår inte bra när han inte mår bra.

Men, dags att få lite gjort antar jag och sen bege sig iväg till tågstationen!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0