1 januari 2010

Nu är det år 2010. Nytt årtionde.

Känns lite konstigt att skriva. Men man vänjer sig nog!

Jag hade iallafall en underbar nyårsafton hemma hos ett par vänner till familjen. Vi åt en obeskrivligt god middag, med en fantastisk efterrätt.. Tobleronetårta. Dreglar när jag tänker tillbaka.. Mums. Sen satt vi och pratade, åt lite godsaker, drack gott, och sen var det raketer och smällare som skulle brännas av. Vi hade enormt trevligt!

Vid kl 3 inatt somnade dock jag. Det kändes precis lagom, och steg upp lite efter 10. Fast, bara tanken på att man ska upp tidigt och jobba imorgon är inte rolig, haha! Det är visserligen bara 6 timmar, men ändå! Både lördag och söndag, och imorgon kommer ju ÄNTLIGEN pappa hem! Han kommer vara hur brun som helst nu efter en hel månad i 30 grader.. så blekfis som man är kommer man se ännu blekare ut vid sidan om honom, hehe.

Idag sker ingenting, men vi i familjen tänkte faktiskt gå och se bion "Avatar" för trevlighetens skull. Den verkar ju himla bra!

Lite bilder från gårdagen;


Får inte ha långa naglar pga. jobb, så igår var det svarta lösnaglar på. Skitsnyggt!


Raketer och smällare brändes av, det var jättevackert när man såg upp över himlen vid tolvslaget..


En glad jag, sista dagen år 2009!


Gott nytt år people! ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0