Trött.

Jag är trött.

Har varit uppe sen klockan 6 imorse, och inatt vaknade jag prick klockan 03.33 av en mardröm.. det var fruktansvärt. Men jag lyckades somna om i 2½ timme åtminstone. Tur det.

Har haft en bra dag. Jag mår så himla, otroligt bra, trots att jag är så trött att jag hade kunnat somna stående, och imorgon är det dags för jobb.. skulle egentligen vilja vara ledig, men det är jag åtminstone på fredag då det är begravning som gäller.. tyvärr.

Ska försöka städa färdigt mitt rum. Har världens i-landsproblem. För mycket saker, för lite plats.. hum hum. Näe, får skjuta upp det till efter middagen. Det blir grillad kyckling.. NAMNAM!

Btw, vad ska alla göra på alla hjärtans dag?





0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0