Så skimrande var aldrig havet

Godkväll på er.

Har alla det bra? Jag har haft en riktig skitdag tills Niklas kom hit. Underbar vän är han som vanligt, och vi repade igenom låtarna till en begravning på fredag.. blir inte kul, men en sång kan säga så mycket. Så, det är bara att göra det. Jag vet att jag fixar det. Att sjunga "I will always love you" för farfar var det svåraste jag varit med om. Men jag klarade det, och det är jag så jäkla stolt över, för det var för hans skull. Endast för hans skull.

Nu ikväll ska vi se den sista hyrfilmen som heter "Gamer" tror jag, den verkar bra, så får hoppas den är det också. Imorgon har jag en del i kalendern att göra, det kan man lugnt säga. Men det ska bli så fruktansvärt roligt.

Ska platta håret sen efter filmen också.. än en gång.. ghd äger. Den plattången och jag är kärlek. Haha! Den gör håret till det lenaste och finaste håret alltså. Fattar inte hur jag kunde tveka de få sekunderna, men är glad att jag tog beslutet att inhandla den ändå. LOVELY.

Nu, kränga lite Marabou.. ska faktiskt gå på en kur nästa vecka. Så får njuta lite nu då..

Ha en trevlig afton gott folk.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0