Repning avklarad

Nu är det färdigrepat för idag!

Har gått jättebra, och det känns riktigt bra inför imorgon. Det blev ju en del ballader.. men jag hoppas vi kan lyckas skapa en mysig stämning. Det är det jag allra helst vill!

Ska åka ner till Malmö med 16.22 tåget, gå och handla en grej på Bik Bok och sen möta upp min kära Ida. Jag hoppas bara jag kommer dit också, som det snöar! Vägarna börjar täckas igen rejält, och det jag är rädd för är att tågen kommer vara jätteförsenade.. vill inte det, 5 minuter är väl ok, men snackar vi 45 minuter till 1 timme är det sjukt! Men med rätt förberedelser hade det inte behövt vara så. Tyvärr.

Antar att jag får börja köra in mot Landskrona tidigare än nödvändigt så att man är på säkra sidan. Vägarna är säkerligen hala också.. suck, hatar att bo så långt utanför och bortifrån saker och ting ibland.

Är det någon som läser bloggen som kommer imorgon på konserten? Jag är så nyfiken, hoppas ju verkligen att det kommer NÅGON. Alltså, någon förutom de närmst sörjande, hehe.



2 kommentarer
Postat av: Annika

Jag komme rom vädret blir bättre imorgon å om jag inte behöver åka till trelleborg för att plugga

2010-02-02 @ 17:09:55
URL: http://thetrutharehere.blogg.se/
Postat av: alexandra

Vägarna är jättehemska tyvärr, men det har du säkert redan märk. Skit drygt med sånt här väder när man är kollektivpendlare >.<

Men en sak e ju bra. Nu har man ingen ursäkt ivärlden ( inte för att man behöver någon) för att inte traska till kyrkan i morgon :)

Kram på dig

2010-02-02 @ 17:36:50
URL: http://kita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0