Nej tack

Jag tackar nej till fler sådana här dagar.

Mår verkligen inte toppen. Lång och dryg dag på jobbet, hade sina stunder med skratt såklart.. men tankarna har ju gått åt farmor hela tiden. Vad det kan ta energi från en.

Jag hoppas bara att det kan bli bättre.. för just nu har jag i princip inget liv känns det som. Jobbar mycket, sover fruktansvärt dåligt (tänker på mycket bra och dåliga saker samtidigt), så att.. något tragiskt hade jag inte riktigt orkat nu, så jag ber verkligen för allas skull att du håller i ett bra tag till farmor. Vill inte lämna över dig till andra sidan ännu. Verkligen inte.

Så.. denna dagen är avklarad. Imorgonbitti kommer pappa hem från Norge. Han är så sjuk att han inte kan sjunga längre, han har fått en fruktansvärd förkylning. Sen blir det jobb, och sen på kvällen ska jag hem om Ida.. fy fan vad jag saknar henne. Behöver henne verkligen nu, hennes underbara energi får en på topp.

Så med det säger jag godnatt nu. Jag är helt utmattad.
1 kommentarer
Postat av: frida

Hoppas allt blir bra med din farmor! Är ledsen för din skull. Ta hand om dig.

2010-02-18 @ 00:46:34
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0