Min dag.

Jaha.. hur har min dag varit?

Tre timmar tog det att ta sig till jobbet. Tack Skånetrafiken. Ni är SÅ förberedda inför en vinter.. vi bor i Sverige. Det hade varit förståeligt att Sverige varit så oförberett inför en vinter när det kommer till kollektivtrafiken, OM vårt land hade legat i en världsdel á la Afrika. Men.. så är inte fallet. Många från andra länder tror ju vi har sådant här väder som nu, året om.. haha. Hade ju varit katastrof.

Har inte haft en enda sur kund idag. Bara någon enstaka som sett ut att vara trött på livet, hur hemskt det än låter, men vissa går i sin egna värld och tänker inte ens på att ge ett leende eller något tillbaka, hehe. Men, resten har varit underbara! Plus att tiden på jobbet gick ändå fort, så att dagen har bara rullat förbi.

Nu ligger jag här i sängen med laptopen i knäet, och har skrivit ner massa saker i mina lilla kalender som måste avklaras. Händer mycket här nu vet ni! Känns riktigt bra det här.

Förresten, vill bara påminna om att ni fortfarande kan registrera er och visa mig, och alla andra, ert stöd under tävlingen "Next Star 2010". Vill ni bli fans under mitt namn registrerar ni er under "Ortsvinnare - Löddeköpinge" DENNA hemsida. Varje registrerat fan uppskattar jag ju såklart obeskrivligt mycket!

Nu ska jag försöka sova. Ska nog försöka be eller något liknande om att tåget inte blir försenat imorgon. SNÄLLA.

Godnatt.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0